LIFTHEAVY

Träning, kost och en del inspirationsinlägg

Folks jävla åsikter

Kategori: Allmänt

 
Hej, riktigt länge sen nu men tänkte göra ett nytt försök. Kommit ifrån platån rejält iallafall. Droppat 14 kg fett och bara tappat 5-10% styrka som jag håller på att ta tillbaka nu när jag ligger på kaloribalans igen. Aja whatever hoppas det forsätter! Varför ska alla hålla på och klaga på folk som tränar? Fattar fan inte det. Jag gillar inte tårta t.ex, så om jag blir bjuden brukar jag inte ta. Då är jag tråkig och "borde leva lite". Vadå borde leva lite? Jag gillar inte ens tårta. Men det fattar folk inte. Samma sak om man hoppar efterrätten eller vad som helst för att man tänker på formen. Då blir det ett jävla gnäll. Och tar man efterrätten så är det också konstigt - varför håller du på och äter massa skit när du tränar så mycket? Fattar fan inte. Man får inte dricka proteinshake. Inte göra matlådor för veckan och ha koll på protein/kcal. Att klaga på oss är tydligen okej men skulle man säga minsta lilla till ett fetto så skulle det bli ett jävla liv. Och det är fan inte genetiskt att vara fet. Jag kämpar varje dag för att inte lägga på mig onödigt fett och att släpa sig till gymmet 5-6 dagar i veckan är inte alltid det roligaste även om det oftast är det. Vad man än gör så är det fel om man tränar. Gå och lägg er och låt oss vara.
Körde iallafall rygg och triceps igår. Blev 17 set rygg och 11 set triceps. Passet såg ut enligt följande:
 
Rygg
2 set Uppvärmning
4 set latsdrag 8-12x75kg
4 set rodd i maskin
3 superset chins 14 reps, 11 reps och 7 reps följt av latsdrag med smalt grepp
3 set low-row
 
Triceps
2 set uppvärmning
3 set Skull crushers med EZ-stång, 12,5kg på varje sida
3 set push down med rep, 75 kg
3 set triceps press med enarmshandtag i cable crossen
2 set liggande tricepspress med hantel
 
Gårdagens kost: 200g kvarg med en halv skopa whey till frukost Hemmalagad wok med ris till lunch Egen bakad kvargscone med en proteinshake till mellanmål Proteinshake efter gymmet Falukorv med pasta till midddag efter gymmet (tyvärr) 2 korvar till kvällsmål
Protein: 195g Kcal: 2500

Kommentarer


Kommentera inlägget här: