LIFTHEAVY

Träning, kost och en del inspirationsinlägg

Gårdagens gympass och dagens

Kategori: Allmänt

1 uppvärmningsset lats, 20x45
CHINS
8+9 med pass+8 med pass+7 med pass
 
RODD MED STÅNG MELLAN BENEN OCH RODDHANDTAG
17x20kg, 13x40kg, 6x50kg, 7x45kg, 9x40kg
 
LATSDRAG SMALT GREPP
6x65kg, 5x65kg. 7x60kg, 6x60kg
 
LOWROW-MASKIN
6x70kg, 7x60kg, 6x60kg, 5x60kg
 
BICEPSCURLS EZ-STÅNG
6x15kg per sida med pass, 6x15kg på varje sida med pass, 12x10kg på varje sida med pass, 11x10kg på varje sida med pass
 
BICEPSCURLS DROPSET
4x18kg+6x12kg, 6x16kg+5x12kg, 5x16kg+5x12kg, 3x16kg+4x12kg+3x10kg
 
BAKSIDA AXLAR I MASKIN
4 set a 35kg
 
Ett av de konstiga pass som ibland inträffar mig. Viljan finns där men musklerna svarar inte, trots att allt är som vanligt. Drack en lite alkohol på söndagen så tror det var det som spökade. Hur som helst var det godkänt på ryggen, tappade inte vikt i någon övning mot tidigare men kände att jag hade mer att ge. När jag gick över på biceps blev det dock bättre, trycket fanns och jag köttade på såsom biceps slaktas skall. Ikväll väntar axlar och förhoppningsvis mage om jag hinner. Det ska bli köttning på hög nivå - finns ingenting att skylla på. Sovit bra, ätit bra och är taggad som fan. 
 
Dagens kost:
9:00 Upptäcker till min fasa att det bara finns ett ägg så stekte på det. Intog även en proteinshake och en tjock brödskiva av ett mörkt bröd med min favoritkorv och ost
13:30 2 Chorizo korvar modell stor med pasta
17:30 köttbullar och makaroner
20:30 Efter träning protenshake
22:00 Rester från dagens middag, uppskattningsvis ca 150g fisk med lite pasta
 
Om du inte provat min favoritkorv - Hagapetters, gör det DIREKT. Bums iväg till affären med dig. Godare korv finns inte på marknaden. Inte påläggskorv iallafall. 
 
Går att ha både på smörgås och i mat i t.ex en italiensk pasta. Kittlar smaklökarna vill jag lova. 
 
Skall skaffa en bild på dagsformen så fort jag bara kan.
 
Bye, kör lika hårt ikväll som jag skall :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: